Header afbeelding

Quick Install

Quick Install is een service van Lamson, waarbij ons klantverwijssysteem Bloom binnen een dag wordt geleverd, geïnstalleerd en geconfigureerd. Voor de ondernemer is het immers prettig als zijn processen tijdens openingstijden zo min mogelijk worden onderbroken. Omdat wij intern de beschikbare voorbereidingstijd gebruiken om alle onderdelen gereed te maken, garanderen wij een snelle levering, installatie en ingebruikname. Quick Install is gebonden aan de grootte van de installatie.


Geen Plug & Play

Door de gedegen voorbereiding lijkt het op plug & play. Voordat de verschillende onderdelen echter op hun plaats kunnen staan en hangen, hebben onze specialisten al de nodige werkzaamheden verricht. Bij de start wordt door onze medewerkers altijd eerst met de klant een inventarisatie gemaakt van de wensen en uitgangspunten. Hieronder valt ook de benodigde overzichtstekening waarop de aansluitpunten zijn aangegeven. Bij installatie moeten alle voorzieningen zijn getroffen, zodat wij onze afspraak kunnen nakomen en u zo min mogelijk oponthoud heeft. De contactmomenten blijven bovendien, naast een bezoek aan de locatie, waar mogelijk zoveel mogelijk beperkt tot telefonisch overleg.

Installatie

Bloom is een web based klantverwijssysteem dat gebruikt kan worden op elk apparaat met een beeldscherm en dat ook toegang heeft tot het (interne) netwerk. Om klanten op te roepen wordt een softwarematig oproepscherm gebruikt dat in een browser wordt getoond. Het scherm is schaalbaar en het daarin getoonde oproepscherm zal zich dan ook in grootte aanpassen. Vanwege deze werkwijze is het daarom niet nodig om software te installeren op tablets of computers. Bloom heeft echter geen actieve internetverbinding nodig om te kunnen werken. Maar, wanneer er feeds of websites moeten worden getoond, is dat wel noodzakelijk.

Aansluitingen

Alle hardware heeft voeding nodig en wordt direct aangesloten op wandcontactdozen, het gebruik van verlengdozen en tijdschakelaars is dus niet toegestaan. De afstand tussen de aansluitpunten en hardware bedraagt ook niet meer dan 1 meter. Alle apparatuur, met uitzondering van de beeldschermen, heeft (bij voorkeur) een bekabelde ethernet aansluiting. Bij tablets kan ook volstaan worden met het gebruik van Wireless LAN. WiFi wordt echter afgeraden voor locaties waar veel netwerkvervuiling optreedt.

Instructie

Zoals gezegd leveren wij een werkend klantverwijssysteem op, dat voldoet aan uw verwachtingen. Naarmate de tijd vordert zult u wellicht aanpassingen willen maken aan Bloom, diensten of producten kunnen immers wijzigen en komt u tot andere inzichten. Het is daarom goed als u iets over de instellingen van het systeem weet, zodat u de eerste aanpassingen zelf kunt maken. Voor alle andere vragen kunt u dankzij uw onderhoudscontract gebruik maken van onze helpdesk. Onze project manager geeft u en uw medewerkers daarom uitleg over de algemene werking van Bloom.

Niet vergeten

Het nummersysteem werkt met papieren tickets op een rol. Hoe lang u met een bonrol kunt werken, is afhankelijk van het aantal bezoekers en ook van de informatie die erop wordt vermeld. Houd daarom rekening met een voorraad bonrollen, zodat het systeem niet stil valt. Bonrollen zijn verbruiksartikelen en vallen daarom niet onder het onderhoud. Bij oplevering laten wij altijd een aantal rollen bij u achter.

Meer weten over Quick Install?

Wilt u weten of u in aanmerking komt voor Quick Install?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!



Cases

Geen cases gevonden

"Lamson People Flow heeft een eigen afdeling die software ontwikkelt. Onze kracht is dat wij naast de standaard producten, ook op korte termijn maatoplossingen kunnen bieden aan onze klanten, waaronder koppelingen met third party software"

  —   Rob van den Berg, Salesmanager @ Lamson Group

Bel +31 (0)30-693 45 80 of laat ons contact opnemen met u.

Bel mij terug

Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.

Mail ons
Copyright (c) 2023 Lamson Group BV
Realisatie: Branding New