Header afbeelding

Digitale Receptie

Digitale Receptie is de ontvangst van bezoekers en medewerkers door middel van een geautomatiseerd proces. Een receptionist(e) heeft als belangrijkste taak om bezoekers op een correcte manier te ontvangen en naar de juiste personen binnen uw werkomgeving te verwijzen. Vandaag de dag kan dat uitstekend kan worden ingevuld door een professionele digitale receptie van Lamson.


Receptie

Goede ontvangst van bezoekers is belangrijk voor uw onderneming. Bij uw onderneming is wellicht een receptioniste in dienst die daarin een grote rol speelt. Echter, door digitalisering van processen loopt het aantal bezoeken aan uw pand gestaag terug. De keuze waarvoor u gesteld wordt, is misschien ook het gevolg aan een andere inspanning? Wellicht is er niet alleen gewerkt aan meer efficiëntie op de werkvloer en maar maakt u ook gebruik van Internet Afspraken. Fulltime bezetting van de ontvangstbalie is daarom niet langer een vereiste. Desondanks wilt u kunnen beschikken over een professionele ontvangst, u overweegt een digitale receptie te gebruiken.

Digitale receptie

Lamson Digitale Receptie bestaat uit een welkomstzuil met een groot touchscreen en is ook uitgerust met een camera. Het scherm is krasvast en heeft als belangrijkste functie de mogelijkheid om een verbinding te leggen tussen de bezoeker en medewerkers binnen uw werkomgeving. Dit gebeurt in de regel door middel van videobellen, een actieve verbinding tussen het netwerk en de zuil is noodzakelijk. Het scherm behoeft op gezette tijden reiniging en om die reden is het capacitieve scherm uitgevoerd zonder opstaande randen. De zuil behoeft geen verankering aan vloer of wand en kan daarom na installatie verplaatst worden. Vanwege het gewicht, de solide staander en grote voet is de zuil bijzonder stabiel.

Voor de bezoeker

Voor een bezoeker is meest belangrijk dat hij zo snel mogelijk bij de juiste persoon terecht komt. Op de welkomstzuil worden medewerkers daarom eventueel met naam en foto afgebeeld. Als de zuil niet actief wordt gebruikt, wordt bijvoorbeeld informatie of een bedrijfsvideo getoond. Na aanraking verschijnt de optie van videobellen en kan de bezoeker direct contact leggen met de juiste persoon.

RFID, QR-code of barcode

Indien gewenst kan de toegangsdeur kan op afstand door een medewerker worden geopend. Het is tevens mogelijk uw bezoekers toegang te verlenen via een RFID, QR-code of barcode. Daarnaast is aanmelding via een alfanumerieke code mogelijk, wanneer u de bezoeker via e-mail of sms een unieke toegangscode heeft toegezonden. Deze toegangscode wordt gegenereerd door de software, wanneer u de afspraak in het systeem vastlegt. Een koppeling met Outlook is eveneens optioneel. Al met al wordt het beheren van toegang steeds eenvoudiger.

Bezoekersregistratie

Bovendien worden uw bezoekers geregistreerd in het systeem. Het is voor beheerders daardoor eenvoudig te controleren wie er gedurende de dag in het pand aanwezig waren en nog steeds zijn. Wanneer u zoekt naar een oplossing waarbij vooraanmelding en een koppeling met een toegangscontrolesysteem een vereiste is, kunt u terecht bij Lamson XS.

Meer weten over Digitale Receptie?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van onze digitale receptie?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!

 

Cases

Geen cases gevonden

"Lamson People Flow heeft een eigen afdeling die software ontwikkelt. Onze kracht is dat wij naast de standaard producten, ook op korte termijn maatoplossingen kunnen bieden aan onze klanten, waaronder koppelingen met third party software"

  —   Rob van den Berg, Salesmanager @ Lamson Group

Copyright (c) 2018 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New